Jumaat, 1 Mei 2015

vitamin kecantikan amy




ESP shaklee buat amy jatuh hati, jatuh sayang ,jatuh cinta ,semua la jatuh. Kalau nak dikira harga murah ! jimat lagi tahu sebab amy membuat perkiraan sebelum membeli sesuatu produk dan amy akan mengkaji produk dalam berbulan-bulan . Esp shaklee tahan lama tahu mengikut kegunaan dalam 2 atau 3 bulan tak perlu lagi beli setiap bulan jimat bajet .hehe !



Esp shaklee dapat turunkan berat badan amy kalau displin sebab bila minum esp shaklee dapat mengawal selera makan lagi bila bosan dan stress nasi dan makan ringan jela amy akan cari tapi sejak amy DISPLIN minum esp amy akan rasa kenyang ! tak perlu lagi mencari makanan dalam peti sejuk! siapa tidak gembira bila dapat kawal selera kan ?



ESP shaklee membuat badan amy cepat bertenaga dan tak letih apabila kerja banyak.Kalau sebelum amalkan esp shaklee amy asyik mengantuk jer .Bila buat kerja sikit mula la kerja tak kemas,tak siap,tertanggung dah timbul masalah lain .Tapi sekarang sebelum buat kerja minum esp shaklee dapat tenaga bertambah tak rasa mengantuk lagi buat kerja atau belajar pun mudah ,tak perlu lagi curi-curi tidur




esp shaklee dapat mengatasi masalah kulit kusam tak bermaya .siapa mempunyai masalah kulit kusam ? sila angkat kaki anda .hehe ! amy mengalami masalah kulit kusam dulu sebab suka tidur lewat,suka tak basuh muka dengan pencuci sebab malas bila timbul jerawat mula la gelabah . tapi sekarang alhamdulillah kulit yang kusam yang membuat kulit amy nampak gelap sudah hilang yang best nye nak keluar jemput adik atau mak , tidak perlu lagi pakai bedak sebab muka sudah nampak berseri-seri.Perasan sudah .




Berminyak ? amy dulu ada masalah kulit minyak bila tengah panas boleh goreng telur dadar. pakai bedak compact mulalah nampak bercampuk ! buruk sangat , malu betul rasa rendah diri datang nak angkat muka pun malu . Amy mengalami masalah kulit minyak zon T. SEKARANG ? dah keluar tak pakai apa-apa pun tetap ada orang puji tahu.kenapa kulit licin sangat? eh kau memang jerawat tak ada ke? amy akan jawab ada jugak tapi bila datang cepat je dia kecut lepas itu dia hilang dibawa orang .




Naik jerawat ? ini memang setiap manusia tidak boleh lari .amy ingat lagi masa habis SPM jerawat datang bawa geng semua keturunan dia .ada 2 kentul jerawat besar kawasan dagu dan dahi terkejut amy tahu sampai adik amy tanya akk amy kepala dahi akk amy binjul ke ? amy dengan kecewa kerana jerawat menjawab biasalah adik akk dah besar ? amy tanya mak itu bisul atau jerawat batu ? rupa dia macam ni memeng menyeramkan selalu tengok cermin sebab geram Tapi alhamdulillah amy amalkan setD(b,c,e) dan esp , parut  jerawat lama ke baru ke semakin hilang ! . apabila semula masalah kulit amy dapat diatasi kulit semakin cerah dan nampak glowing





Bintik hitam?bintik putih ? pori besar ? kalau jenis pemalas cuci muka dan tak reti menjaga kulit memang akan wujud masalah ni . sebelum pakai shaklee amy suka guna bedak compact tapi yang tak best nampak bintik putih di kawasan hidung memang memburukan muka betul la .Disebabkan pori besar lah kawasan dagu amy mudah naik jerawat ,bila usik pun tak best sebab tak licin . Dan amalkan makan shaklee, semua alatan mekaup amy letak dalam almari buat perkasam. haha ! 


Rambut lebat ? amy suka tengok rambut lebat ,kilat,licin .rasa cemburu itu memang ada la memang tak dapat dielakkan lagi . tapi sejak makan esp shaklee amy perasan rambut amy banyak anak rambut tumbuh ! suka sangat , ramai orang tegur tahu masa balik kampung amy nampak lain sangat . 


rambut makin sihat ? yela dulu rambut amy gugur lagi-lagi amy pernah mengalami penyakit TRICHOTILLOMANIA yang dikenali tarik rambut sendiri kerana emosi tidak stabil tapi tak terlalu teruk sampai nak botak tengah macam orang tua yang selalu kita tengok .hehe ! tapi sekarang masalah penyakit ini amy dapat diatasi dengan shaklee .kelelumur pun makin kurang ,rambut kering semakin kurang .







5 ulasan:

  1. follower ke -14.hit me back? tgk tudung lawa2

    BalasPadam
  2. boleh wat muka glowing tak?

    BalasPadam
  3. boleh .nak dapat kesan bagus kne displin

    BalasPadam
  4. kak ana singgah sini petang ahad, blog informasi yang baik :)

    BalasPadam
  5. follow awk ~ berminat dengan blouse? harga berpatutan tau. jom singgah blog saya :)

    BalasPadam